آموزش

مرتضی مختاری فر

آموزش

مرتضی مختاری فر

درسهای۱۲تا۲۴ مطالعات اجتماعی نهم

درسهای۱۲تا۲۴ مطالعات اجتماعی نهم از آقای اسماعیلی دبیر منطقه ۸ تهران

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی، امیری شنبه 22 آذر 1399 ساعت 21:02

سلام استاد گرامی جناب مختاری، من سال 87 شاگرد شما بودم هنرستان کشاورزی جیرفت نارجو، واقعا معلم و استادی مثل شما ندیدم کارتون حرف نداشت خدایش مرد بزرگی هستید، هرجا هستید از خدا براتون آرزو موفقیت سلامتی دارم، کوچیک شما مصطفی امیری، رشته صنایع غذایی، هم دوره مهدی روخ، حامد ترکی پور،

سلام،مصطفی جان شما هم جزو با ادب ترین ها و درسخون ترین ها بودی.خدا می دونه همه ی شما رو مثه بچه های خودم دوست دارم.

عرفان بنی اسدی شنبه 29 شهریور 1399 ساعت 15:41

سلام اقا دمت گرم با این درسی میدی خدا خیرت بده

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد